8 Kasım 2013 Cuma

on

    Tabi ki “Hayır” diyeceksiniz. Peki, sizin satış ekibinizin paraşütü var mı?
 Onları bugünün koşullarına göre eğitmeden satış hedeflerine ulaşmalarını beklemek onlardan uçaktan PARAŞÜTSÜZ atlamalarını istemektir.

    Geçen yüzyıl sonunda geçerliliğini kaybetmeye başlayan ‘GELENEKSEL SATIŞ EĞİTİMLERİNDE öğretilen yöntemlerle’ bugünün gittikçe zorlaşan pazar koşullarında mücadele vermeye çalışan satış profesyonellerini, yamaç paraşütüyle uçaktan atlamaya çalışanlara benzetebiliriz.
Eğer bir satış eğitimi:
  • “Müşterinin ihtiyacını belirle ve ürün/hizmetinin faydaları sun”
  • “Satışın adımları”
  • “İtirazları karşılama yöntemleri”
  • “Satış kapama yöntemleri” gibi konular üzerine yoğunlaşıyorsa hemen teşhisi koyabilirsiniz. Bu eğitimler geçen yüzyılın etkin ama ARTIK ETKİSİZ ve GEÇERLİLİĞİNİ YİTİRMİŞ satış yöntemlerini içeren eğitimlerdir.
     Bugünün müşterisi çok daha bilgili, temkinli, akıllı, ne istediğini ve nasıl bulacağını iyi bilen bir kişi.  Bugünün müşterisi çok daha sonuç odaklı, beklentileri çok daha yüksek. İkna edilmesi çok daha zor. Artık karşısında geleneksel satış temsilcisi görmek ve onunla uğraşmak istemiyor.

   Satış kadronuzu YENİ MİLENYUMUN müşteriye yaklaşım, satış strateji, taktik ve yöntemleriyle donatma zamanınız geldi. Gittikçe zorlaşan pazar koşullarının sizi boğmaya başladığı bugünlerde onlara bu yatırımı yaparak geleneksel bilgi ve yöntemlerle yol almaya çalışan rakiplerinizi arkanızda bırakabilirsiniz.
Şimdi satış kadronuzun bilgi ve becerilerini geliştirmek için yatırım yapma zamanı... Kişi başına harcayacağınız 500 TL ile onları bugünün şartlarına hazırlayabilirsiniz.








Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

0 yorum:

Yorum Gönder